عنوان مقاله : ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ( کیفی – یادگیری )

عنوان-مقاله---ارزشیابی-پیشرفت-تحصیلی-(-کیفی-–-یادگیری-)به عنوان معلم باید عمیقاً باور داشته باشیم که هر دانش آموز قابلیت رشد و یادگیری را دارد به شرط آنکه ابزارهای سنتی ارزشیابی را که بدون توجه به تفاوتهای فردی ، فقط به دنبال نقطه ضعف هاست رها کنیم و ابزاری بسازیم که توانایی ها را شناسایی کند و به دانش آموز اعتماد به نفس بخشد و زمینه را به گونه ای مهیا

دانلود فایل


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها